1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA-107VC5

531 بازدید
ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA-107VC5

ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA-107VC5 یک ماشین لباس شویی مناسب برای آن هایی است که به دنبال بهترین ها هستند. این ماشین لباسشویی سفید رنگ بوده و طراحی بسیار شیک و مدرن دارد. بنابراین اگر در کنار کیفیت و کارایی زیبایی ماشین نیز برایتان مهم است، این وسیله می تواند تا حد زیادی رضایت خاطر شما را به دست آورد.

ویژگی های ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA-107VC5

دور موتور این ماشین دارای مقدار حداکثر 1000 دور در دقیقه بوده و می تواند شست و شوی کامل لباس های شما را انجام دهد. این ماشین دارای 15 برنامه شست و شوی کاربردی شامل شست و شوی سریع، شست و شوی دستی و شست و شو در دمای 20 درجه سانتی گراد می باشد. برای مثال برای شستن لباس های بسیار کثیف می توانید با انتخاب حالت شست و شوی دستی لباس ها را به طور کامل بشوئید.

حسگر خودکار تعادل لباس های انداخته شده در ماشین باعث می شود که اگر بیش از حد مجاز در داخل ماشین بیاندازید، متوجه شده و از فشار به ماشین لباسشویی جلوگیری کنید. با استفاده از تاخیر در شست و شو می توانید زمان روشن شدن ماشین را به زمان های غیر از اوج مصرف انرژی و یا زمان هایی که در منزل نیستید تغییر دهید.

میزان صدا و نویز تولیدی این ماشین مقدار بسیار کمی بوده و به هیچ وجه شما را اذیت نمی کند. نویز تولیدی این ماشین در زمان شست و شو 58 دسی بل و در زمان چرخش 74 دسی بل می باشد. این ماشین لباسشویی هنگام شست و شو به هیچ عنوان دچار لرزش نشده و تکان نمی خورد.

ماشین لباسشویی پاناسونیک NA-107VC5 دارای ابعاد 52.7*8405*59.7 سانتی متری بوده و اندازه و وزن آن نیز کاملا استاندارد و مناسب است.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669