1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

یخچال فریزر پاناسونیک مدل NR-D513

792 بازدید
یخچال فریزر پاناسونیک مدل NR-D513

یخچال فریزر پاناسونیک مدل NR-D513 یکی از جدیدترین یخچال فریزر های برند پاناسونیک است که بعد از عرضه به بازار توانسته از فروش بسیار خوبی برخوردار شود. ظرفیت این یخچال 29 فوت بوده و می تواند حجم قابل توجهی از مواد غذایی را در خود جای دهد.

ویژگی های یخچال فریزر پاناسونیک NR-D513

این یخچال فریزر دارای ابعاد 774*745*7832 میلی متر بوده و وزن آن 88 کیلوگرم می باشد. یکی از ویژگی های منجصر به فرد در این وسیله خانگی طراحی بسیار زیبا و متفاوت آن است. یخچال آن در قسمت بالا به صورت دو درب بوده و دو کشو در قسمت پایینی آن قرار گرفته است.

سرمایش آن R134A بوده و می تواند کم ترین دمای مورد نیاز برای نگه داری هر ماده غذایی را ایجاد کند. سیستم بدون برفک در این یخچال آن در مقایسه با دیگر یخچال های موجود در بازار تا حد زیادی متمایز کرده است. حتی بعد از سال ها استفاده نیز خبری از برفک های ایجاد شده در هیچ گوشه از یخچال و فریزر نخواهد شد.

فیلتر آنتی باکتریال و ضد بو در این یخچال فریزر نیز به کار رفته است. فیلترهای به کار رفته در یخچال باعث می شود بوی مواد غذایی جذب فیلتر شده و به مواد دیگر سرایت نکند. همچنین فیلتر آنتی باکتریال موجود در یخچال باکتری ها و آلودگی های موجود را جذب کرده تا مواد خوراکی کاملا سالم و تازه باقی بمانند.

یخچال فریزر پاناسونیک مدل NR-D513 میزان 26 دی سل صدا تولید می کند. این مقدار به اندازه ای است که حتی در ساکت ترین ساعات روز نیز صدای آن را به مصدق خواهید شنید. محفظه سبزیجات نیز باعث تازه ماندن و حفظ ویتامین های میوه ها و سبزیجات قرار داده شده در آن می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669