1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA-148VB3

1105 بازدید
ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA-148VB3

ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA-148VB3 یک محصول درجه یک با دور موتور 1800 دور در دقیقه است که می تواند کثیف ترین لباس ها را برای شما مانند روز اول پاکیزه کند. این ماشین لباسشویی دستگاهی کاملا اقتصادی است که می توانید آن را با قیمت مناسب خریداری کنید.

ویژگی های ماشین لباسشویی پاناسونیک NA-148VB3

این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت 8 کیلوگرمی بوده و شما می توانید حجم بالایی از لباس های خود را با آن بشوئید. این ظرفیت بالا به شما کمک می کند که علاوه بر لباس ها بتوانید پتو و ملافه های منزلتان را نیز کاملا تمیز کنید.

این ماشین لباسشویی دارای ابعاد 582 میلی متر پهنا، 597 میلی متر عمق و 745 میلی متر ارتفاع بوده و شما می توانید به راحتی آن را در آشپزخانه خود به صورت جداگانه و یا در جای مخصوص آن قرار دهید. این ماشین لباسشویی دارای مصرف انرژی A بوده و در نتیجه شستن مداوم لباس ها با آن هزینه برق زیادی برای شما به دنبال نخواهد داشت.

دهانه درب آن تا 330 میلی متر باز می شود، بنابراین شما می توانید به راحتی لباس های پر حجم را نیز داخل آن قرار دهید. این ماشین لباسشویی دارای 12 برنامه شست و شو بوده و شما می توانید برای شست و شوی هر گونه لباس مانند لباس های جین، لباس کودک، لباس های ظریف و حساس از شرایط شست و شوی ویژه استفاده کنید.

یکی از برنامه های شست و شوی این ماشین حالت دستی است. این برنامه برای شستن لباس ها از شبیه سازی شست و شو با دست استفاده کرده و سر سخت ترین لکه ها را نیز پاک می کند. ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA-148VB3 دارای مصرف آب بسیار کم 49 لیتر در هر چرخه شست و شو می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669