1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-GD371

692 بازدید
ماکروفر پاناسونیک مدل NN-GD371

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-GD371 با داشتن ظرفیت 23 لیتر دارای ابعادی مناسب بوده و برای خانواده هایی با جمعیت کم مناسب می باشد. با استفاده از این ماکروفر برند پاناسونیک می توانید غذاهای خود را گرم کرده یا غذاهای متنوع و لذیذ آماده کنید.

ویژگی های ماکروفر پاناسونیک NN-GD371

همانند بسیاری از مدل های جدید ماکروفر در برندهای مختلف در این ماکروفر، دسته درب حذف شده و یک دکمه در قسمت پایین سمت چپ دستگاه وظیفه باز کردن درب را انجام می دهد. این مساله شکل ظاهری دستگاه را بسیار مدرن و زیبا تر کرده است.

پخت ترکیبی همراه با اشعه و حرارت ویژگی دیگر این ماکروفر است که باعث می شود مواد خوراکی به طور کامل مغز پخت شوند. قفل کودک ویژگی دیگری در این ماکروفر است که آن را نسبت به دیگر دستگاه های موجود در بازار متمایز می کند.

این ماکروفر دارای یک صفحه نمایش در ابعاد مناسب است که در هر زمان اطلاعات مفید و مورد نیازتان مانند زمان باقی مانده از اتمام پجت غذا را در اختیار شما قرار می دهد. گریل ویژگی مثبت دیگر این ماکروفر است که می توانید با استفاده از آن غذاهای بسیار خوشمزه، سالم و رژیمی آماده کنید.

تنظیم زمان پخت در این ماکروفر به شما این امکان را می دهد که با در نظر گرفتن دستور پخت هر غذا، آن را برای مدت مشخصی حرارت بدهید. این ماکروفر همچنین دارای قابلیت یخ زدایی سریع است که مواد خوراکی منجمد و فریز شده داخل دستگاه را در زمان کوتاهی آماده مصرف و پخت می کند.

ماکروفر پاناسونیک مدل NN-GD371 دارای 15 برنامه پخت مختلف است و دست شما را برای انتخاب و آماده کردن وعده های غذایی باز می گذارد. توان گریل آن 1000 وات بوده و مصرف انرژی بسیار پایین و مناسبی دارد.

منبع : http://panasonicrepair.ir/

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669