1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات پاناسونیک شرق تهران

4000 بازدید
نمایندگی تعمیرات پاناسونیک شرق تهران

برند پاناسونیک همواره در تولید محصولات خود به بحث رضایتمندی مشتریان اهمیت داده و در همین راستا، نمایندگی های معتبر در سراسر کشور تاسیس کرده است تا از طریق تیمی متخصص بتواند خدمات پس از فروش را برای شما ارائه کند. در این راستا خدمات زیر را در نظر گرفته ایم:

1-   تفاوتی نمی کند کدام یکی از وسایل شما خراب شده است در هر صورت ما تعمیرات در محل را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. بعد از تماس شما با مرکز و یا ثبت درخواست به صورت اینترنتی، اعمیرکار مربوطه با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه خواهد کرد.

2-   اطمینان داشته باشید که عیب یابیو  تعمیرات تحت نظر افراد متخصص و ماهر انجام می گیرد و تکنسین های ما موظف هستند بعد از اتمام کار به شا ضمانت نامه تعمیرات تحویل دهند تا اگر همین عیب در مدت اعتبار گارانتی رخ داد، خدمات رایگان برای شما در نظر گرفته شود.

3-   به خاطر داشته باشید که گارانتی وسیله به عنوان معیار تخفیف در نظر گرفته می شود در نتیجه در زمانی بروز عیب در دستگاه، اگر ضمانت نامه دارای تاریخ اعتبار است به تعمیرکار تحویل دهید.

4-   تلاش تکنسین های ما بر این است که قطعات معیوب دستگاه تعمیر شوند تا هزینه نهایی کمتر گردد اما اگر نیاز شد برخی از قطعات تعویض شوند نگران نباشید چرا که ما از انواع اصل استفاده می کنیم.

5-   در مورد هزینه ها نیز به شما تعهد می دهیم باساس قیمت تصویب شده اتحادیه عمل نموده و فاکتور را به شما تحویل دهید.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیرات پاناسونیک شرق تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های شرق تهران

 

02122487267

 

02177043466

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات پاناسونیک شرق تهران

 

نمایندگی تعمیرات پاناسونیک پیروزی , نمایندگی تعمیرات پاناسونیک مجیدیه , نمایندگی تعمیرات پاناسونیک شهرک امید , نمایندگی تعمیرات پاناسونیک باقری , نمایندگی تعمیرات پاناسونیک تهرانپارس , نمایندگی تعمیرات پاناسونیک نیرو هوایی , نمایندگی تعمیرات پاناسونیک تهران نو , نمایندگی تعمیرات پاناسونیک حکیمیه , نمایندگی تعمیرات پاناسونیک شمس آباد , نمایندگی تعمیرات پاناسونیک نظام آباد , نمایندگی تعمیرات پاناسونیک حشمتیه , نمایندگی تعمیرات پاناسونیک دبستان , نمایندگی تعمیرات پاناسونیک سیدخندان , نمایندگی تعمیرات پاناسونیک افسریه , نمایندگی تعمیرات پاناسونیک نارمک , نمایندگی تعمیرات پاناسونیک سرسبز , نمایندگی تعمیرات پاناسونیک رسالت , نمایندگی تعمیرات پاناسونیک هنگام , نمایندگی تعمیرات پاناسونیک الغدیر , نمایندگی تعمیرات پاناسونیک وحیدیه , نمایندگی تعمیرات پاناسونیک سبلان

 

آشنایی با ما

 

 

تعمیر ماکروفر پاناسونیک در محل

 

برای تعمیر ماکروفر پاناسونیک در محل، می‌توانید به نمایندگی مجاز پاناسونیک در منطقه خود مراجعه کنید. آنها معمولاً خدمات تعمیر و نگهداری در محل را ارائه می‌دهند. برای یافتن نمایندگی مجاز پاناسونیک در نزدیکی شما، می‌توانید از گوگل و دایرکتوری‌های آنلاین استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید عبارت “نمایندگی مجاز پاناسونیک در [نام شهر یا منطقه خود]” را جستجو کنید. سپس با تماس یا مراجعه به نمایندگی محلی، می‌توانید درباره تعمیر ماکروفر خود در محل اطلاعات بیشتری بدست آورید و قیمت‌ها، زمان‌های تعمیر و شرایط خدمات را بررسی کنید.

 1669