1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA-128VB6

583 بازدید
ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA-128VB6

ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA-128VB6 یک ماشین ظرفشویی با ظرفیت 8 کیلوگرم بوده و دارای ویژگی های کاربردی و بسیار مناسبی می باشد. تکنولوژی ها و فناوری های به کار رفته در این ماشین باعث شده است مصرف برق و آب در این ماشین به کم ترین مقدار ممکن کاهش پیدا کرده و آن را به یک ماشین اقتصادی و کم مصرف تبدیل کرده است.

ویژگی های ماشین لباسشویی پاناسونیک NA-128VB6

دور موتور یکی از اصلی ترین ویژگی های ماشین های لباسشویی است که تاثیر زیادی بر کیفیت شست و شو دارد. این ماشین در هر دقیقه 1200 بار می چرخد. این میزان چرخش باعث می شود که لباس ها به طور کامل شسته شوند.

روی این ماشین لباسشویی یک صفحه نمایش طراحی شده است که در هر زمان اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می دهد. بدنه ای این ماشین لباسشویی به طور کاملا عایق صدا و لرزش طراحی شده است که تحت هیچ شرایطی صدا و لرزش آن شما را اذیت نخواهد کرد.

ولوم چرخشی قرار داده شده روی بدنه استفاده از آن را بسیار ساده کرده است. با استفاده از آن می توانید حالت شست و شو را در سه حالت متفاوت شست و شوی عادی، اقتصادی و سازگار با محیط زیست و یا شست و شوی سریع انتخاب کنید.

این ماشین لباسشویی دارای 15 برنامه شست و شو است. از این برنامه ها می توان به شست و شوی دستی، شست و شوی لباس های حساس، شست و شوی دستی و غیره اشاره کرد. یکی از ویژگی های این ماشین داشتن حالت شست و شوی ضد آلرژی است که لباس ها را با دمای 60 درجه سانتی گراد می شوید. این دما می تواند تمامی مواد حساسیت زا را از تار و پود لباس ها حذف می کند.

از دیگر ویژگی های ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA-128VB6 می توان به حسگر خودکار ریختن لباس، آبکشی اضافه، حسگر کف و تعادل، قفل کودک و غیره اشاره کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669