1669 پشتیبانی سریع

تعمیر جارو برقی ناسیونال در رشت

567 بازدید
تعمیر جارو برقی ناسیونال در رشت

جارو برقی از پر کاربرد ترین لوازم خانگی است و همین دلیل باعث شده که کاربران برای تعمیر جارو برقی ناسیونال نیاز به کمک داشته باشند. مرکز تعمیر جارو برقی ناسیونال در رشت از مراکز مجاز و حرفه ای در زمینه تعمیر جارو برقی ناسیونال است. تمامی تکنسین ‌های این مرکز بهترین و به روز ترین روش های تعمیر جارو برقی ناسیونال را سپری کرده ‌اند و سابقه درخشانی در این زمینه دارند. این مرکز یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز در زمینه تعمیر جارو برقی ناسیونال در رشت می باشد.

 

شماره تماس تعمیر جارو برقی ناسیونال در رشت

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09112800916

 

مزایای مرکز تعمیر جارو برقی ناسیونال در رشت

 

از مزایای استفاده از خدمات تعمیر جارو برقی ناسیونال در رشت می ‌توان به تعمیر در محل اشاره کرد؛ بنابراین نیازی به جابجایی دستگاه نیست. تکنسین های ما در محلی که کاربر تعیین کرده، حضور پیدا می‌کنند و تعمیر جارو برقی را در محل انجام می‌ دهند.

کاربران نیز می ‌توانند در انجام مراحل تعمیر در کنار تعمیرکاران ما باشند و بر پروسه تعمیر و کیفیت آن نظارت داشته باشند. تعمیرکاران مرکز تعمیر جارو برقی ناسیونال پس از عیب‌ یابی، اگر قطعه ای از جارو برقی نقص پیدا کرده باشد، سعی بر این دارند که قطعه را تعمیر کنند که هزینه تعویض قطعه به کاربر تحمیل نشود.

اگر قطعه خراب باشد و قابل تعمیر نباشد و یا اینکه خود کاربر درخواست تعویض قطعه داشته باشد، از قطعات یدکی اورجینال که دارای گارانتی هستند استفاده می کنند.

 

رایج ترین مشکلات جارو برقی ناسیونال

 

در این قسمت چند نمونه از این مشکلات رایج جارو برقی ناسیونال را با هم بررسی می ‌کنیم که تنها مختص به جارو برقی ناسیونال نیست و برای هر برندی ممکن است پیش بیاید. همانطور که در اول مطالب اشاره کردیم جارو برقی از پرکاربرد ترین لوازم خانگی است پس استفاده زیاد از حد از آن ممکن است باعث خرابی و مشکل در جارو برقی شود.

کار کردن جارو برقی همراه با لرزش

علت این موضوع شل شدن و یا خراب شدن لاستیک های نگهدارنده موتور است که باید تعویض شود.

جارو برقی روشن نمی شود.

این مورد ممکن است به دلیل قطع برق یا دو شاخه بوده یا کابل آسیب دیده باشد. ممکن است سیم جمع کن مشکل پیدا کرده باشد و برق را به جارو برقی نمی رساند. اگر دکمه استارت آسیب دیده یا اینکه رله یا در نهایت اینکه موتور سوخته باشد چنین مشکلاتی حتمی است.

بوی سوختگی جارو برقی

بوی سوختگی جارو برقی در 60 درصد موارد، به علت سوختگی موتور است. البته مشکل در تسمه جارو برقی نیز باعث تولید بوی سوختگی می شود. تعویض نکردن کیسه جارو برقی و فیلتر نیز باعث فشار به موتور و تولید بوی سوختگی می شود.

کم شدن مکش جارو برقی

زمانی که متوجه شدید جارو برقی مکش ندارد اول کیسه جارو برقی را بررسی کنید. زمانی که سه چهارم کیسه پر شده باید آن را خالی کرد و یا اگر یکبار مصرف است آن را تعویض کرد. در مرحله بعد لوله، خرطومی و سر پارویی جارو برقی را بررسی کنید که مسدود نشده باشد و همچنین فیلتر جارو برقی را بررسی کنید که تمیز باشد و اگر تمیز نبود آن را تمیز و یا تعویض کنید.

 

آشنایی با ما

 

 

هزینه تعمیر جارو برقی ناسیونال در رشت

 

با تماس با نمایندگی تعمیر جارو برقی ناسیونال در رشت و بیان کردن مشکل جارو برقی، مشاورین این مرکز به صورت تقریبی هزینه تعمیر جارو برقی ناسیونال را به حضور کاربران می رساند؛ اما اگر به صورت دقیق هزینه تعمیر را می خواهید، باید متخصصین این مرکز در محل حضور پیدا کنند و با بررسی دقیق جارو برقی و عیب یابی آن، هزینه دقیق را به شما اعلام ‌کنند.

پس از توافق بین دو طرف عملیات تعمیر به بهترین نحو انجام می گیرد. لازم به ذکر است که هزینه‌ های تعمیر طبق نرخ اتحادیه تعیین می شود و هزینه قطعه به روز محاسبه می شود.

 

 سؤالات پرتکرار کاربران جارو برقی ناسیونال

 

از سوالات پرتکرار کاربران جارو برقی های ناسیونال می توان به چند مورد اشاره کرد.

·       چرا جارو برقی یکسره کار می کند؟ علت این موضوع ایراد برقی است و یا مشکل در کلید اصلی قطع و وصل است که باعث می شود جارو برقی یکسره کار کند. به علت استفاده نادرست از کلید روشن خاموش کردن جارو برقی به وجود می آید.

·       چرا جارو برقی هنگام کار خاموش می شود؟ علت این موضوع بالا رفتن حرارت ترموستات جارو برقی است. با استفاده طولانی از جارو برقی، حرارت ترموستات بالا رفته و به صورت خودکار جارو برقی خاموش می شود. کاربران باید در نظر داشته باشند که بعد از هر ۱۵ دقیقه کار کردن با جارو برقی احتیاج به پنج دقیقه استراحت دارد.

·       چرا صدای جارو برقی زیاد است؟ علت این موضوع خرابی بلبرینگ ها یا خرابی کلکتور و خارج شدن موتور از قاب جارو برقی است. شکستگی پروانه موتور و ورود اجسام خارجی به داخل موتور نیز باعث سر و صدای زیاد جارو برقی می شود. کاربران جارو برقی ناسیونال باید با دیدن هر گونه مشکل با مراکز معتبر تعمیر جارو برقی ناسیونال در رشت تماس برقرار کنند.

 

 سؤالات پرتکرار کاربران جارو برقی ناسیونال

سؤالات پرتکرار کاربران جارو برقی ناسیونال

 

راهکار هایی برای افزایش طول عمر جارو برقی ناسیونال

 

نکات و راهکارهایی که باعث طول عمر جارو برقی ناسیونال می ‌شود را به اختصار بیان می‌کنیم.

اول از هر کاری به صورت روتین و معین جارو برقی خود را تمیز کنید. مثلاً کیسه آن را وقتی که سه چهارم آن پر شد، خالی کنید. در صورتی که از کیسه یکبار مصرف استفاده می کنید، آن را تعویض کنید. تعویض کردن کیسه یکبار مصرف جارو برقی خیلی راحت تر از تمیز کردن کیسه های دائمی است.

فیلتر جارو برقی نیز باید هر چند وقت یکبار تمیز و یا تعویض شود زیرا این کار باعث مکش قوی جارو برقی شود.

هرگز دکمه استارت جارو برقی را با پا خاموش و روشن نکنید؛ زیرا باعث فشار به بدنه جارو برقی و وارد شدن آسیب به آن می شود.

به هیچ عنوان اشیای بزرگ را داخل جارو برقی نکشید. جارو برقی برای کشیدن آب قابل استفاده نیست و به موتور جارو برقی آسیب بسیاری می زند.

همیشه لوله، خرطومی و سر پارویی جارو برقی را بررسی کنید که مسدود نباشد. تمیز کردن برس جارو برقی نیز یکی از مواردی است که باعث می ‌شود مکش جارو برقی زیاد شود.

جارو برقی را از روی پله ها نکشید؛ زیرا ممکن است چرخ های جارو برقی آسیب ببیند و حرکت آن دچار مشکل شود.

رعایت کردن همین چند نکته کوچک خود باعث طول عمر جارو برقی می شود. در نهایت اینکه با دیدن کوچک ترین مشکل آن را دست کم نگیرید و بررسی آن را به تکنسین های متخصص و با تجربه مرکز تعمیر جارو برقی ناسیونال در رشت بسپارید.

سپردن جارو برقی برای تعمیر به افراد بی مهارت یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی است که یک کاربر می‌ تواند انجام دهد. این کار باعث می شود جارو برقی مشکل جدی تری پیدا کند و یا اینکه کلاً خراب شود و کاربر مجبور باشد جارو برقی جدید را جایگزین کند.

در هر صورت این کار باعث صرف هزینه زیاد برای کاربران می شود. لذا با سپردن جارو برقی به نمایندگی مجاز تعمیر جارو برقی ناسیونال در رشت از بابت تعمیر و قطعات استفاده شده برای جارو برقی آسوده خاطر باشید.

 1669