1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

طریقه راه اندازی و نصب ماشین لباسشویی

811 بازدید
طریقه راه اندازی و نصب ماشین لباسشویی

اولین قدم پس از خرید ماشین لباسشویی و انتقال آن به منزل، راه اندازی و نصب آن است. قبل از هر چه لازم به ذکر است که در هنگام جابجایی، کارتن ماشین لباسشویی را از روی آن بر ندارید تا به بدنه خش نیافتد و همچنین ماشین لباسشویی را برعکس نکنید زیرا در این صورت احتمال آسیب به اتصالات وجود خواهد داشت.

پس از قرار دادن ماشین لباسشویی در محل مورد نظر خود در منزل، باید آن را نصب و سپس راه اندازی کنید. توصیه می کنیم که این کار را به عهده نمایندگی ماشین لباسشویی بسپارید ولی اگر تمایل دارید که خودتان این کار را انجام دهید، باید براساس مراحل زیر عمل کنید:

1-   ابتدا دفترچه راهنمای مربوط به ماشین لباسشویی را به طور کامل مطالعه کنید تا درمورد طریقه نصب و هشدارهای مربوط به آن مدل لباسشویی آشنا شوید.

2-   در محلی که ماشین لباسشویی را قرار می دهید باید ارتفاع لوله خروجی فاضلاب، بین 90-50 سانتیمتر باشد.

3-   ماشین لباسشویی باید با شیب دو درصد تراز شود تا هم موقع خروج آب به خوبی عمل کند و هم در زمان کار ماشین لرزشی نداشته باشد.

4-   لوله های آب گرم و آب سرد باید به شیرهای ورودی متصل شوند. در زمان اتصال دقت داشته باشید که این عمل به درستی انجام شده باشد که در زمان روشن کردن ماشین لباسشویی، نشتی رخ ندهد.

5-   توجه داشته باشید که در پشت ماشین لباسشویی، چند پیچ وجود دارد که به بدنه بسته شده است که چون دیگ روی فنر قرار دارد، به بدنه آسیب وارد نشود لذا در هنگام نصب ماشین لباسشویی در محل مورد نظر، باید این پیچ ها باز شده و آن ها را پیش خود نگه دارید تا در زمان اسباب کشی مجدد، این پیچ ها بسته شود.

6-   یکی از قسمت های ماشین لباسشویی که باید در نصب آن دقت داشت، نصب لوله خروجی آب است. معمولا لوله خروجی آب، از کف یا پایین ماشین لباسشویی خارج می شود حال شلنگ خروج آب باید با اندازه ارتفاع ماشین لباسشویی یا نصف ارتفاع آن، از زمین فاصله داشته باشد تا آب به خوبی بتواند از ماشین لباسشویی خارج گردد.

7-   از آنجایی که ماشین لباسشویی معمولا همیشه به برق وصل است و همین طور یک وسیله ای است که با آب سر و کار دارد، لذا توجه داشته باشید که دو شاخه ماشین لباسشویی و پریز برق سالم باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669