1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA-127VB6

616 بازدید
ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA-127VB6

ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA-127VB6 یکی دیگر از ماشین های لباسشویی برند پاناسونیک است که دارای ظرفیت دیگ 7 کیلوگرمی می باشد. این ماشین دارای عملکردی کاملا اقتصادی و سازگار با محیط زیست بوده و از این جهت نیز یک خرید مناسب و ایده آل برای شما خواهد بود.

ویژگی های ماشین لباسشویی پاناسونیک NA-127VB6

این ماشین لباسشویی دارای وزن 73 کیلوگرم و ابعاد 560*600*850 میلی متر بوده و یک ماشین با اندازه مناسب و جمع و جور و وزن استاندارد می باشد. این ماشین دارای برنامه مجزای پتو شور بوده و شما برای شست و شوی آن ها نیازی به پرداخت هزینه اضافی به خشک شویی ها ندارید.

یکی دیگر از برنامه های شست و شوی ویژه در این ماشین شست و شو با دمای 20 درجه سانتی گرادی است. این دما از طرفی به شما این امکان را می دهد که لباس های حساس به دما را به راحتی شسته از طرف دیگر مصرف انرژی را کاهش دهید.

شست و شوی لباس ها با دمای 60 درجه برنامه دیگر این ماشین است که باعث می شود تمامی مواد آلرژی زا از لباس جمع شده و افراد دارای بیماری و حساسیت نیز بتوانند شست و شوی لباس های خود را به این ماشین بسپارند. در صورتی که برای شست و شوی لباس های خود عجله دارید نیز می توانید از شست و شوی سریع لباس ها تنها در 20 دقیقه استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های این ماشین می توان به قفل کودک و حسگر تنظیم سطح آب اشاره کرد. این ماشین دارای یک صفحه نمایش با کیفیت همراه با دکمه های لمسی بوده که استفاده از آن را برای تمامی افراد ساده کرده است.

ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA-127VB6 دارای مصرف انرژی A بوده و در هر سال به طور میانگین 9240 لیتر آب مصرف می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669