1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

نکات مهم در انتخاب ماشین ظرفشویی

448 بازدید
نکات مهم در انتخاب ماشین ظرفشویی

هم اکنون برندهای مختلفی از ماشین های ظرفشویی در بازار وجود دارند که هر کدام از آن ها، مزیت هایی نسبت به دیگری داشته و تعدد میان آن ها، سبب گشته است که فرد گزینه انتخاب بیشتری داشته باشد. اما قبل از این که اقدام به خرید نمایید، لازم است به نکاتی در این زمینه توجه داشته باشید که نهایتا به شما کمک می کند انتخاب بسیار مناسبی را انجام دهید. ما در این مقاله، به بررسی این نکات می پردازیم:

1-   انتخاب خود را براساس تعداد افراد خانواده انجام دهید. شما باید به این مسئله توجه داشته باشید که در زمان استفاده از ماشین ظرفشویی، باید تمام ظرفیت آن پر شود. لذا تعداد ظروف نباید بیشتر یا کمتر از ظرفیت ماشین ظرفشویی باشد زیرا در هر صورت، عملکرد خوبی را نخواهید دید. پس از همان ابتدا، براساس جمعیت خانواده، ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید.

2-   به جنس محفظه داخلی و قفسه ها توجه کنید که حتما ضد زنگ باشند زیرا همه برندها این مشخصه را ندارند.

3-   بهتر است سراغ برندهایی بروید که امکان تنظیم قفسه ها وجود دارد تا در زمان استفاده از ماشین ظرفشویی، بتوانید با جا به جا کردن قفسه ها، شست و شوی ظروف بزرگ را نیز انجام دهید.

4-   برخی از برندها، نیاز به این دارند که قبل از گذاشتن ظروف در ماشین ظرفشویی، آماده سازی اولیه و تمیز کردن آن ها صورت گیرد ولی برندهایی هم هستند که یا با کمک آسیاب خرد کن که ذرات غذا را ریز می کند و یا با تکنولوژی بخار شوی، به کمک شما آمده و شما نیازی به گذاشتن وقت برای آماده کردن ظروف ندارید.

5-   در برخی از ماشین های ظرفشویی، حسگرهایی وجود دارد که میزان کثیف بودن آب را تشخیص می دهد و تا زمانی که آب شست و شو تمیز نشود، عمل شستن را متوقف نمی کند لذا این برندها بسیار مناسب هستند.

6-   برنامه های شست و شو در ماشین ظرفشویی را بررسی کنید. هر چه یک ماشین ظرفشویی تعداد برنامه بیشتری داشته باشد مسلما گزینه های انتخابی شما بیشتر خواهد بود و بهتر می توانید متناسب با نوع ظروف و درججه کثیفی آن ها، برنامه مورد نظر را تعیین نمایید.

7-   مهمترین عامل در انتخاب ماشین های ظرفشویی، میزان مصرف انرژی است. به برچسب انرژی موجود روی آن  توجه نمایید. شما باید برندی را انتخاب کنید که در کنار تمام مزیت ها، کمترین مصرف انرژی را داشته باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669