1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA-127VB3

673 بازدید
ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA-127VB3

ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA-127VB3 یک ماشین لباسشویی با مخزن درب از جلو است که دارای ابعاد بسیار مناسب برای قرار گیری در آشپزخانه های بزرگ و کوچک دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این ماشین لباسشویی طول عمر بالا و کیفیت ساخت آن است که باعث می شود بتوانید تا سال ها از آن استفاده کنید.

ویژگی های ماشین لباسشویی پاناسونیک NA-127VB3

این ماشین لباسشویی دارای یک صفحه نمایش با اندازه مناسب بوده و شما می توانید در هنگام روشن بودن و استفاده از ماشین، اطلاعات مورد نیازتان مانند زمان باقی مانده از شست و شو و یا دمای آب را مشاهده کنید. این ماشین لباسشویی دارای دور 1200 می باشد که در هر دقیقه این مقدار لباس ها را همراه با خود می چرخاند.

ظرفیت دیگ آن 7 کیلوگرم بوده بنابراین اگر شما یک خانواده پرجمعیت هم دارید، این ماشین می تواند یک انتخاب مناسب برای شما به شمار رود. اندازه دهانه درب آن 330 میلی تر است و به شما این امکان را می دهد که لباس های حجیم و بزرگ و حتی پتوها را داخل آن قرار دهید.

این ماشین دارای مصرف انرژی و آب بسیار کم و مقرون به صرفه ای می باشد. این ماشین در هر چرخه شست و شو میزان 0.77 کیلو وات ساعت برق و مقدار 45 لیتر آب مصرف می کند. رده انرژی این ماشین A بوده و هزینه های برق مصرفی آن بسیار پایین می باشد.

ابعاد و اندازه های ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA-127VB3 مقادیر مناسب 547 میلی متر پهنا، 597 میلی متر عمق و 845 میلی متر ارتفاع می باشد که شما می توانید آن را در فضاهای کوچک نیز به خوبی جای دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669