1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

چگونه از گارانتی محصولات پاناسونیک استفاده کنیم

593 بازدید
چگونه از گارانتی محصولات پاناسونیک استفاده کنیم

با توجه به این که امروزه انواع مختلفی از وسایل برقی در جهان عرضه می گردد و تنوع کارایی آن ها منجر به جذب بیشتر مشتریان به سمت این وسایل شده است، لذا تقریبا اکثر برندهای تولید کننده این قبیل از لوازم برقی، از ضمانت نامه هایی به منظور حمایت از کالاهای خود استفاده می کنند تا از این طریق به نحوی بتوانند اعتبار کافی را در میان مشتریان به دست بیاورند و البته مشتری نیز در زمان خرید هر نوع برند از وسایل برقی، به مدت زمان اعتبار گارانتی آن توجه می کند. اما ما در این مقاله قصد دارید بیان کنیم که پاناسونیک، تحت چه شرایطی، ضمانت نامه کالاهای خود را در اختیار مشتریان قرار می دهد:

1-   اعتبار جهانی ضمانت نامه

با توجه به این که وسایل برقی پاناسونیک در کل دنیا عرضه می شود، لذا گارانتی آن نیز باید در هر نقطه ای از جهان اعتبار داشته باشد. برای این منظور، تنها ضمانت نامه های دارای برچسب هولوگرام، از نظر تمام استاندارهای جهانی، معتبر شناخته می شود.

2-   مدت زمان اعتبار گارانتی

شما تا زمانی می توانید از خدمات تعمیرات رایگان وسیله برقی خود با استافده از گارانتی استفاده نمایید که مدت زمان اعتبار گارانتی منقضی نشده باشد در غیر این صورت، تمامی هزینه ها بدون گارانتی لحاظ می گردد.

3-   اعتبار گارانتی در نمایندگی های معتبر

توجه داشته باشید که گارانتی وسایل برقی پاناسونیک، تنها زمانی قابل استفاده است که شما هر گونه تعمیرات وسیله برقی خود را به نمایندگی تعمیرات پاناسونیک بسپارید زیرا این نمایندگی ها، تحت حمایت برند پاناسونیک بوده و به نوعی، در حیطه خدمات پس از فروش  به حساب می آیند.

4-   حمایت همه جانبه از کالا از طریق گارانتی

حتما این سوال برای مشتریان وسایل برقی پاناسونیک پیش می آید که گارانتی وسایل برقی، تا چه اندازه ای از کالای مورد نظر حمایت کرده و خدمات پس از فروش رایگان را برای مشتری ارائه می کند. در این مورد لازم به ذکر است که گارانتی وسایل برقی پاناسونیک، کلیه خدمات جزئی و کلی تعمیرات و حتی تعویض قطعات وسایل برقی این برند را شامل شده و در نتیجه تا زمانی که این ضمانت نامه از نظر زمانی اعتبار داشته باشد، شما می توانید رقع هر گونه عیب وسایل خود را بدون صرف هزینه ای، به نمایندگی تعمیرات پاناسونیک بسپارید.

5-   تاییده ضمانت نامه

پاناسونیک به جهت اعتبار بیشتر گارانتی خود، برای برخی از وسایل برقی، تایید نمایندگی پاناسونیک را الزامی می داند به این معنا که مهر تایید نمایندگی باید بر روی نامه وجود داشته باشد.

 

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669