1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

یخچال فریزر پاناسونیک مدل NR-BW465

661 بازدید
یخچال فریزر پاناسونیک مدل NR-BW465

یخچال فریزر پاناسونیک مدل NR-BW465 یک یخچال 21 فوتی با ظرفیت 450 لیتر می باشد. این یخچال از نوع نوفراست و یا بدون برفک بوده و شما را بابت ایجاد برفک های مزاحم و هدر رفتن انرژی آسوده خاطر می کند.

ویژگی های یخچال فریزر پاناسونیک NR-BW465

بدنه این یخچال تمام استیل بوده و طراحی بسیار ظریف و زیبا دارد. یخچال آن در قسمت بالایی و فریزر در قسمت پایینی تعبیه شده است. این یخچال پیشرفته همانند دیگر یخچال های مدرن مجهز به فیلتر ضد بو و آنتی باکتریال بوده و باعث می شود هوای داخلی یخچال همیشه خوشبو و بهداشتی باقی بماند.

موتور اینورتر به کار رفته در این یخچال مصرف انرژی را تا 40 درصد کاهش داده است. این مساله باعث می شود که هزینه برق مصرفی شما در هر روز و هر ماه به پایین ترین مقدار ممکن کاهش پیدا کند. طبقه های این یخچال فریزر از جنس شیشه ای نشکن بوده و هر کدام می توانند تا وزن 100 کیلوگرم را در خود جای دهند. در نتیجه شما می توانید تمام مواد غذایی خود را به راحتی داخل آن جای دهید.

یخ ساز سریع و دو سینی یخ یخچال فریزر یکی دیگر از ویژگی های این یخچال است که در هر ساعت از شبانه روز شما را به نوشیدن یک لیوان آب گوارا دعوت می کند. یک محفظه جداگانه برای نگه داری میوه و سبزیجات در یخچال تعبیه شده است که باعث می شود آن ها تا مدت زیادی تازه و با طراوت باقی بماند.

در داخل یخچال لامپ ای ای دی قرار داده شده است تا هر زمان محیط داخلی یخچال کاملا روشن بوده و شما بتوانید داخل آن را به خوبی ببینید. یخچال فریزر پاناسونیک مدل NR-BW465 دارای ویژگی های یک یخچال فریزر ایده آل است که می توانید برای منزل خود آن را خریداری کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669