1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

منظور از واحد فوت در یخچال چیست

499 بازدید
واحد فوت در یخچال

در زمان خرید یخچال، شما باید معیارهای مختلفی را در نظر داشته باشید که علاوه بر خصوصیات یخچال، شما باید توجه داشته باشید که چه اندازه یخچال برای شما مناسب است. به طور کلی دو عامل بر روی اندازه یخچال انتخاب شما تاثیر دارد:

1-   تعداد افراد خانواه و نوع استفاده از آن

برای مثال خانواده هایی که پرجمعیت هستند چون میزان مواد غذایی بیشتری را در یخچال نگهداری می کنند، اگر یخچال کوچک خریداری کنند، منجر می شود که به موتور یخچال فشار زیادی وارد شود و منجر به خرابی و نیاز به تعمیر یخچال شود.

2-   اندازه آشپزخانه

شما باید یخچالی را انتخاب کنید که در آشپزخانه جا شود. حتی در برخی از آشپزخانه ها، در دکوارسیون، قاب برای یخچال طراحی شده است و شما باید متناسب با ابعاد این قاب، یخچال خود را انتخاب کنید تا یخچال در این قسمت جا شود.

تعیین اندازه مناسب یخچال:

زمانی که شما به فروشگاه یا نمایندگی های یخچال و فریزر مراجعه می کنید. پس از این که با راهنمایی های فروشنده، برند مورد نظر خود را انتخاب نمودید، فروشنده از شما می پرسد که تمایل دارید یخچال شما چند فوت باشد و اگر شما درمورد واحد فوت یخچال اطلاعی نداشته باشید، متوجه منظور او نخواهید شد.

ابتدا باید بدانیم که هر فوت، چه حجمی از فضا را اشغال می کند. هر فوت تقریبا معادل 28 لیتر است و ما می دانیم که هر لیتر معادل یک مکعب با طول اضلاع 10 است. لذا هر فوت یخچال معادل 28 مکعب با ابعاد معادل 10 است. بنابراین همان گونه که متوجه شدید، هر چه تعداد فوت یخچال بالاتر برود، اندازه یخچال بزرگ تر شده و فضای بیشتری را اشغال می کند. لذا شما باید متناسب با نیاز خود، فوت یخچال را تعیین کنید. برای مثال دانشجویان نیازی به یخچال های بزرگ ندارند چون آن ها مواد غذایی زیادی را در یخچال نگهداری نمی کنند لذا برای این دسته از افراد، یخچال هایی با اندازه به طور مثال 7 فوت مناسب است.

نکته:

توجه داشته باشید که یخچال یکی از وسایل خانه است که تمام طول عمر به آن نیاز دارید لذا در زمان خرید، فقط نباید به زمان حال نگاه کنید بلکه آینده و افزایش نیازهای خانه را باید در نظر گرفت. برای مثال زوج های جوان نباید تنها به این نکته توجه کنند که آن ها دو نفر هستند و نیازی به یخچال بزرگ  ندارند بلکه مسلما در آینده، فرزندانی به جمع خانواده اضافه خواهد شد و چون حجم مواد غذایی بالا می رود، نیاز به یخچال بزرگ تر خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669