1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

یخچال پاناسونیک مدل NR-BE755

718 بازدید
یخچال پاناسونیک مدل NR-BE755

یخچال پاناسونیک مدل NR-BE755 یک یخچال فریزر با ویژگی های بسیار ایده آل و قیمت مناسب است. این یخچال برای افرادی که قصد پرداخت هزینه بالا برای خرید یخچال ندارند اما به دنبال کیفیت و کارایی نیز هستند، بسیار مناسب می باشد.

ویژگی های یخچال پاناسونیک NR-BE755

یکی از مهم ترین ویژگی ها در هر وسیله برقی میزان مصرف انرژی آن می باشد. این مساله هم به طور مستقیم به هزینه های خانوار و هم با حفاظت از محیط زیست ارتباط مستقیم دارد. یکی از جدیدترین فناوری های مورد استفاده در بسیاری از دستگاه های برقی از جمله این یخچال فریزر پاناسونیک، استفاده از موتور اینورتر است که میزان مصرف انرژی را تا بیش از 40 درصد پایین می آورد.

جریان هوای چندگانه به کار رفته در این یخچال باعث می شود که هوای تازه و خنک در تمامی بخش های آن پخش شده و مواد غذایی در شرایط ایده آل خود نگه داری شوند. انجماد سریع ویژگی دیگر این یخچال فریزر است که به شما کمک می کند در زمان هایی که عجله دارید، مواد خوراکی خود را در مدت کوتاهی منجمد کنید.

فیلترهای ضد باکتری و بوگیر در این یخچال می تواند باکتری های موجود در فضا را تا 99 درصد از بین ببرد. همچنین این فیلتر از پخش شدن مواد غذایی بودار مانند ماهی، گوشت و غیره جلوگیری می کند.

یکی دیگر از ویژگی های این یخچال فریزر که می تواند افراد وسواس تمیزی را راضی به خرید کند، طراحی Ag Clean User آن است. این طراحی باعث می شود که شما بتوانید به تمامی بخش های یخچال دسترسی داشته و آن را به طور کامل بشوئید.

یخچال پاناسونیک مدل NR-BE755 طراحی ساده و در عین حال زیبا داشته و طول عمر آن به گونه ای است که تا سال ها با خیال آسوده می توانید از آن استفاده کنید.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669