1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

یخچال فریزر پاناسونیک مدل NR-BY602

642 بازدید
یخچال فریزر پاناسونیک مدل NR-BY602

یخچال فریزر پاناسونیک مدل NR-BY602 یک یخچال مدرن با ظرفیت 602 لیتر می باشد. این یخچال بدنه ای از جنس تمام استیل داشته و کیفیت بالای آن طول عمر آن را برای شما ضمانت می کند. این یخچال نیز از نوع بدون برفک بوده و تحت هیچ شرایطی برفک در آن ایجاد نمی شود.

ویژگی های یخچال فریزر پاناسونیک NR-BY602

سرمایش این یخچال فریزر R600A بوده و می تواند حداکثر توان مورد نیاز برای نگه داری هرگونه مواد غذایی را ایجاد می کند. طبقه های این یخچال از جنس شیشه نشکن و شفاف بوده و شما می توانید تا سقف 100 کیلو گرم مواد غذاییتان را روی آن قرار دهید.

این یخچال دارای دو سینی جای یخ و یخ ساز سریع بوده و شما می توانید در هر زمان نوشیدنی خنک برای خودتان آماده کنید. یکی از جالب ترین و کاربردی ترین ویژگی های این یخچال قابلیت تغییر ارتفاع قفسه ها می باشد. با توجه به اندازه ظروف و مواد غذایی که در یخچال قرار می دهید، می توانید به راحتی ارتفاع مورد نیازتان را تغییر دهید.

این یخچال دارای سنسورهای مختلف بوده که کاربری آن را چندین برابر کرده و آن را بهینه سازی می کند. یکی از سنسورهای به کار رفته در این یخچال سنسور حرارت محیط بوده و با توجه به دمای محیط دمای داخلی خود را در حالت بهینه تنظیم می کند.

یخچال فریزر پاناسونیک مدل NR-BY602 دارای سنسور هوشمند باز بودن درب بوده تا از باز ماندن درب و اتلاف انرژی جلوگیری کند. این یخچال فریزر با داشتن موتور اینورتر مصرف انرژی را تا حدود 50 درصد کاهش داده تا علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست، هزینه های مصرفی شما را نیز تا حد زیادی کاهش می دهد. فیلتر آنتی باکتریال، محفظه نگه داری سبزیجات از دیگر ویژگی های این یخچال فریزر می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669