1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

ویژگی های یخچال فریزر های امروزی

812 بازدید
ویژگی های یخچال فریزر های امروزی

نسل جدیدی از  یخچال ها هستند که در کنار، بالا و یا پایین آن ها فریزر هم وجود دارد و به آن ها یخچال فریزر می گویند. هر چه که تکنولوژی پیشرفت کرده است، یخچال فریزرها هم مجهزتر شده و تنوع تجهیزات در آن ها زیاد شده است لذا یخچال فریزرهای جدید نسبت به انواع قدیمی برتری هایی پیدا کرده اند که سبب شده است طرفداران زیادی پیدا کنند و در این مقاله به بررسی این ویژگی ها می پردازیم:

1-   وجود لامپ های ال ای دی

این لامپ ها در یخچال ها و فریزرها وجود دارد و نه تنها مصرف انرژی آن ها کم است بلکه در مورد یخچال فریزرهای امروزی که  در درب آن ها آب سرد کن هم وجود دارد، در زمان پر کردن لیوان آب و یخ، لامپ در این قسمت روشن می شود.

2-   وجود دکمه های لمسی برای تنظیم دمای فریزر و یخچال

در یخچال فریزرهای قدیمی، دکمه های کلیدی برای این منظور استفاده می شد در صورتی که در انواع امروزی، دکمه ها لمسی شده اند و با تکنولوژی سنسور نوری کار می کنند در نتیجه راحت تر می توانید دمای یخچال و فریزر را تنظیم کنید.

3-   وجود فیلتر تصفیه آب

همان گونه که گفتیم، یخچال فریزرهای امروزی معمولا با آب سرد کن همراه هستند حال یک اقدام بسیار جالب که سازندگان این نوع یخچال ها انجام داده اند این است که در قسمت آب سرد کن، فیلتر تصفیه آب هم قرار داده اند که بدون تغییر در املاح معدنی آب، می تواند آلودگی های آب را حذف کند در نتیجه شما دیگر نیازی به استفاده از سیستم آب تصفیه کن جدا برای منزل ندارید.

4-   استفاده از فیلترهای کربن آنتی باکتریال

این سیستم در فریزرهای امروزی استفاده می شود و سازندگان یخچال فریزرهای جدید نیز برای قسمت فریزر از این فیلترها استفاده می کنند که سبب حذف باکتری های موجود در فریزر، جلوگیری از رشد مجدد آن ها و نهایتا رفع بوی بد فریزر می گردد.

5-   استفاده از فناوری  super cool

نکته مهم در مورد یخچال فریزرها این است که به دلیل اینکه یخچال و فریزر کنار هم را روی هم نصب شده اند و همزمان با هم با یک جریان برق فعالیت دارند، لذا اگر بار هر یک از ان ها زیاد شود، مسلما به دلیل افزایش فعالیت آن قسمت، قسمت دیگر هم تحت تاثیر قرار می گیرد و همین امر باعث می شود که هم به یخچال و هم به فریزر فشار زیادی وارد شود. لذا یک اقدام بسیار مناسب که سازندگان یخچال فریزرها انجام داده اند، استفاده از فناوری super cool است که زمانی که شما ماده غذایی جدید را وارد یخچال یا فریزر می کنید، با کاهش سریع دمای یخچال، مانع از افزایش دمای یخچال یا سایر مواد غذایی می گردد لذا نیازی به مصرف انرژی بیشتر نخواهد بود.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669