1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

حمایت پاناسونیک از کالاهای تولیدی خود

351 بازدید

با توجه به این که در سال های اخیر، برندهای مختلفی در زمینه تولید انواع وسایل برقی خانگی مشغول به فعالیت بوده و هر یک در پی به دست آوردن رتبه عالی نسبت به رقبای خود هستند، یکی از مهمترین فاکتورها که می تواند اعتبار هر برند را در میان مردم بیشتر کند، ارائه خدمات پس از فروش توسط آن برند تولید است. گاها دیده شده است که یک مشتری تصمیم به خرید یک وسیله برقی از برندی نموده است و در مرحله آخر که باید تصمیم نهایی را گرفته و خرید را انجام دهد، متوجه شده است که این برند دارای نمایندگی خدمات پس از فروش نبوده و به همین دلیل مشتری از تصمیم خود منصرف شده است. در این راستا، پاناسونیک نیز با راه اندازی نمایندگی تعمیرات پاناسونیک به این مسئله اهمیت زیادی داده و در 3 حوزه بسیار مهم، از تولیدات خود پس از فروش حمایت می کند:

1-   ارائه ضمانت نامه هایی برای وسایل برقی متناسب با نوع وسیله

همه ما این احتمال را می دهیم که در طول مدت زمان استفاده از وسیله بررقی پاناسونیک، خرابی هایی در آن رخ داده به گونه ای که نیاز به تعمیرات و یا تعویض قطعات، ضروری گردد. در این صورت اگر وسیله برقی شما گارانتی داشته و این ضمانت نامه از نظر زمانی نیز اعتبار داشته باشد، در این صورت شما می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات پاناسونیک به صورت رایگان، از خدمات تعمیرات و تعویض قطعات، بهره مند شوید.

2-   حمایت از تعمیرات

نمایندگی تعمیرات پاناسونیک به منظر جلب اعتماد مشتریان و ایجاد اطمینان خاطر در مشتری از این بابت که تعمیرات و یا تعویض قطعات وسیله برقی این برند به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد، از تعمیرات خود با در نظر گرفتن گارانتی حمایت می کند. به این معنا که یک بازه زمانی را از زمان اتمام تعمیرات در نظر می گیرد تا در صورت بروز عیب مجدد در این زمان، تعمیرات به صورت رایگان صورت گیرد.

3-   حفظ سلامت دستگاه با استفاده از قطعات اصلی

امکان دارد که در زمان بروز عیب در وسایل برقی پاناسونیک، تعمیرکار تصمیم بگیرد که برخی از قطعات الزاما باید تعویض گردد، نمایندگی تعمیرات پاناسونیک این اطمینان را به شما خواهد داد که از قطعات اصلی که در خود دستگاه به کار رفته برای این منظور استفاده می کند در نتیجه از این طریق مشتری مطمون خواهد بود که سلامت و طول عمر دستگاه به خطر نیافتاده و پساز تعویض قطعه، کیفیت وسیله برقی هیچ گونه افتی نخواهد داشت.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669